26 Ağustos 2014 Salı

Blogger buluşması-Makeup





Merhaba..
  Bunaltan sıcaklar, işler, güçler  derken zaman hızla geçsin istiyorum. Zira son zamanlarda elime hiç işlerimden de alamaz oldum. Bir an evvel titreyip kendime gelmeliyim.
  Geçirdiğimiz hafta sonu sevgili blogger arkadaşım pekbilmiş in hazırlayıp davet ettiği #pekbilmisminievent isimli blogger buluşmasına katıldım. Yeni insanlar tanımak ne güzel şey. Ondan öğrenmek istediğim çok şey var. Makyaj eğitimi amaçlı buluşmalarda olucak inşallah. Katılan arkadaşlarım; kedimin hobi defteri, yeteneksizin, hobistanya, cerennefes, pembe düşler ülkesindeyim ve ben örgügiller. Bol bol sohbetler edildi ve yine her buluşmada olduğu gibi bizleri hediye yağmuruna tutan blogger dostu sponsorlarımız oldu. Hepsine çok çok teşekkürler. Şimdilik kısaca bahsedeyim, deneyeceğim ürünler için sonraki postlarda deneyimlerimi yazacağım.
 Watsons ile başlayalım. Güzel turkuaz bir kutu ve içi hediye dolu. Denemek için sabırsızlanıyorum çoğunu. Dudak balmına bayıldım. Argan yağlı rimeli kullanmaya başladım bile. Çok güzeller. Tekrar Teşekkürler.



Konyalı bloggerlar olarak yaptığımız ilk etkinlikte yine sponsorumuz olan plus canvas bu etkinliktede bize güzel tablolarından yollamış. Teşekkürler plus canvas.


Bargello parfüm de sponsorlarımızdandı. Mis gibi bir dekoratif oda parfümü ve missler gibi bir parfüm hediye göndermiş. Çok beğendim ve hemen kullanmaya başladım. Dekoratif oda parfümüm yasemin kokulu, en sevdiğimden. Kutusunu açar açmaz kokusu hızla yayıldı evime. Benim parfümümse tam benim için seçilmiş. Hafif ve uzun süre kalıcı. Bargello parfüme çok teşekkürler.



Ecowell organik kozmetik kendimizi pamuk gibi hissedelim diye bebe losyonu hediye göndermiş. Henüz kullanmadım ama kullanıp hemen fikrimi yazmalıyım. Çok teşekkürler.



Becerikli rüya atölyesi rengarenk magnet hazırlamış bizlere. Ellerine sağlık. Hepsinede bayıldık. Çok teşekkürler.


Canım kedimin hobi defteri hiç boş durur mu? Buluşmamız için parti süsleri hazırlamış ve herkese bileklikle keçe kalp hazırlamış. Ellerine sağlık Özlem ablamın.


  Yeni insanlar tanımak dedim ya. Onu sadece gıyabında tanıdık ama çok güzel yürekli bir insan olduğunu düşünüyorum. Neden mi? Sırf birileri mutlu olsun diye küçük hediyeler hazırlamayı düşünen bir insanın nasıl olurda yüreği güzel olmaz. Hilalcim 'size bir sürprizim olucak bana en çok neyi sevdiğinizi söylermisiniz' demişti günler öncesi. Benim cevabım 'çiçek' oldu ve gelen hediyem. Bu güzel düşünce ve hediye için tekrar tekrar teşekkür ederim Bir fikir 1 sihir e ve bol bol öpücükler.


Ve yine bir fikir 1 sihirden melek kanatlı lokum. Nefisti. Ellerinize sağlık

Blogger arkadaşım hobistanya da bizlere bu baykuş anahtarlığı yapmış. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.


Ceren de buluşmada video çekti. izlemek için tık tık
 Güzel hazırlıklar için Hilal'e ve hediyeler için tüm sponsorlara tekrar teşekkürler. 
Çok güzel bir etkinliği anlatmanın sonuna geldik. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle. Sevgiler..

6 yorum:

  1. her ne kadar ben katılamasamda :)bloglarda gördükçe çok hoşuma gidiyo bu tarz toplantılar buluşmalar. cicilerini güzel günlerde kullan arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler .. bizim buluşmalarımıza gelin, tanışalım. Ne güzel olurdu.

      Sil
    2. aah aaah keşke :) yinede nazik davetiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba konyalımısınız bloğunuz çok hoş bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil