2 Mart 2014 Pazar

Konyalı bloggerlarla workshop etkinliği

   'Dikkat bu yayın bol bol teşekkür içerir' uyarısıyla başlıyorum yazıma. Bu etkinlik için haftalar öncesinden çalışmalara başlayan  yeteneksizin, alonenes ve Hilalin el emeği sayfalarının sahibeleri canım arkadaşlarıma bol bol teşekkür ve öpücükler gönderiyorum.Emeğinize sağlık.
   Nasıl güzel bir gündü. Hiç bitmesin istedik ama sayılı zaman işte akıp gidiyor. Her buluşma sonrası iyiki blog yazıyorum diyorum. İyiki tanımışım, bol bol ortak noktam olan bu güzel insanları. Rabbimin bana nasib ettiği güzelliklerden biri. Ağzım kulaklarımda geçiyor tüm zaman. Sık sık görüşelim diyoruz sonra, ayrılırken. Bizim için ayrılmanın tesellisi, yeni buluşmanın planını hemen yapıveriyoruz. Her buluşmalarımız birbirinden güzel. Ama ilk workshop etkinliğiydi.
  Yer olarak bize kapılarını açan Konya Kent Plaza Starbucksa misafirperverlikleri ve güzel ikramları için teşekkürler.
  Konumuz keçeden nazarlık yapmaktı. Bize çalışmamız için keçe ve boncuklardan oluşan bir kit  gönderip, workshopa destek veren hobikeçeye çok çok teşekkürler.


  Benim çalışmam huzurlarınızda.



  Bu workshopta bize destek olan o kadar çok firma vardı ki, bir yayın yetmez yazmaya, anlatmaya.Zira her biri ve gönderdikleri mutluluk verici hediyeler için ayrı ayrı teşekkürüm ve yayınlarım olucak inşallah önümüzdeki günlerde.




 Biz böyleydik o gün.Mutlu ve üreten..



2 yorum:

  1. Tatli anilar katildi hafsalamiza. Hos bir gundu =)

    YanıtlaSil
  2. Ewet. Ne güzeldi. Tekrarı nasib olsun inşallah..

    YanıtlaSil