14 Kasım 2019 Perşembe

Bebek hazırlıkları

Merhaba dostlar. Buraları ihmal ettiğim yıllarda hayatımın en önemli değişikliğini yaşadım belkide bu yüzden ihmalim. Anne oldum çok şükür. Ömrümün en güzel günleri diyebileceğim güzel bir hamilelik geçirdim. Zorluklarıda oldu elbette ama sonuç olarak güzel hatırlıyorum, çünkü hayata güzel bakıyorum. En heyecanlı örgülerimi ördüm bu dönemde minik dostum için. Giydiğini oynadığını görmeyi hayal ederek. Çok şükür hep hayal ettiğim gibi oldu. Tam üç yıl önce bu günlerde bebek hazırlıklarım son sürat devam ediyormuş Google fotoğraflar hatırlattı sağ olsun. 
Bunlar onun için yaptığım ilk şapka ve patikler.
Şimdilerde pano olan takım.
Şükrederek bakıyorum mutlu oluyorum, ne büyük nimet. Rabbim dileyen ve hak eden herkese nasib etsin anneliği. Keyifle yapılsın ilk hazırlıklar. 
Mutlu günler, sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder