11 Kasım 2019 Pazartesi

kaç yıl oldu saydım

Merhaba canım dostlarım, uzun zaman olmuş buraları terk edeli. Hayat beni çok güzel meşguliyetlere boğmuş meğer ki ben bu güzel diyarımı ihmal etmişim. Hatta daha fazlası unutmuşum. Tam beş yıl geçmiş en son yayının üzerinden. Neyse fazla uzatmadan ben geldim diyeyim ve bloguma, el işlerime sımsıkı sarılarak buralardayım artık.
Minik sosyal medyanın artık yavan geldiği aslında hepimizin gerçeği. Doğallığını kaybetti gitti maalesef ve tabiki bizde. Hepimiz sıradan hayatlar yaşar olduk. Farkına varabilmek harika oldu benim için. Blog okumanın yazmanın mutluluğu meğer ne keyif verici imiş. Çok mutluyum şuan bu satırları yazarken. Umarım güzel kalplerimiz birbirine ulaşır. Artık buralardayım. Yazarım okurum, ne güzel. Hem anlatacak çok şey var dostum. Mutlu yayınlarda görüşmek üzere.. Sevgiler 💕

#orgugiller 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder